2013 och 2014

Bra med 2013:
- Jag blev kuskchampion på Gävle
- Jag har haft ett riktigt bra ponnytrav år i övrigt med några starter i de lite större loppen! Började säsongen med vinst i lilla påskbomben och avslutade med en andraplats i Gävle's lilla pris.
- Jag och Witezz har kommit ut på tävlingsbanorna och debuterat L:C och L:B
- Vi övertalade C att inte sälja Strumpan vilket innebär ännu en ponnytrav-säsong år 2014!
- Jag fick prova på western
 
Mindre bra med 2013:
- Starten på Visby när jag gjorde bort mig totalt och blev diskvalificerad pågrund av tjuvstarter...
- Resultaten med Witezz på dressyrbanorna har varit riktigt upp och ner!
- Jag blev riktigt rädd när en olycka var nära att inträffa under ett av mina lopp
- Jag ramlade av och mosade mitt ben vilket innebar att jag inte kunde ge allt på träningarna efter det!
 
Det här ser jag fram emot 2014:
- Ponny-elit-veckan på Wången som jag vann i och med att jag blev kuskchampion på Gävle
- Bättre tävlingsresultat och i och med det ett bättre fokus på träningarna
- Att snön faller så att man kan tolka och pulsa runt i snön!
- En varm sommar med mycket aktiviteter!
 
 

Publicerat den 2013-12-30 - klockan 17:47:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback