22 december

Var så otroligt trött igår efter stallet så det första jag gjorde var att lägga mig under värmefilten och sova ett tag. Haha, vaknade sedan helt förvirrad; hur mycket är klockan, vilken dag är det, hur länge har jag sovit, vad ska jag göra nu? Jag var jag helt tom i huvudet, visste inte vad jag skulle göra, haha, Slutade dock med att jag gjorde det mest pilligaste och tålamodskrävande jag någonsin har varit med om - christmasnails. Jag gjorde alltså julnaglar med olika motiv såsom en julgran, en ren, en pingvin (!) och en snögubbe. Orkade bara ena handen men ska fortsätta med den andra idag. Förövrigt bjuder dagen på en hel del bakande, skulle egentligen ha åkt till Marielle, men det vart ändrade planer och vi hittar på någonting i mellandagarna istället!
 
 
Känner att mina inlägg bara blir tråkigare och tråkigare, ni får ursäkta mig för det men min inspiration blomstrar inte direkt och såhär innan jul finns inte så mycket att säga! Så fort jag kommer på någonting så sätter jag mig vid datan och skriver, oturligt nog kommer jag av någon anledning aldrig längre än till rubriken innan jag ger upp och sparar i utkast. Ni får med andra ord jätte gärna komma med idéer, kanske finns det någonting ni skulle vilja se min vinkel på, eller någonting ni skulle vilja att jag berättar, någonting ni undrar, ja you name it! Alla förslag är välkommna!

Publicerat den 2013-12-22 - klockan 14:39:33





Svar: Hah, jag visst är den! Hur söt som helst! :D

2013-12-22 » 17:37:27

Haha, ååå, vad söta! <3 ;)

2013-12-22 » 18:58:29

Sv: JA VET! :D
Jag älskar Mumin peppakakor!

Kram!

2013-12-22 » 19:37:04

Roliga naglar!

2013-12-27 » 16:27:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback