3 lektioner kvar till jullov

Har genomlidit ännu en extraordinärt tråkig dag i skolan. Det bästa under dagen har varit den absolut sista psykologi lektionen, ingen mer psykologi!!!! Och det absolut sämsta måste ha varit den otroligt stora besvikelsen när det har blivit fel o matleveransen och istället för spaghetti och köttfärssås så får vi ostsoppa...

Sitter nu på bussen till stallet och läser i företagsekonomi boken. Imorgon har jag terminens sista, och absolut tråkigaste och jobbigaste prov i "kredit & debet". Har hållit på med det ett bra tag nu och greppar fortfarande inte ämnet, förstår ni hur skönt det är att bara få släppa allt och fly till stallet istället? Jo, superskönt. Jag har också lagt ner tid på att skriva ett välbehövt inlägg till er, ett inlägg som har legat i utkast länge och som verkligen behövde släppas. Jag har lite kvar att finslipa men med lite tur får ni det ikväll! 

Nej, ni ropar ekonomin på mig och jag måste ta tag i boken! Vi hörs senare!


Publicerat den 2013-12-18 - klockan 17:16:06





» evie

Haha, jag lider med dig. Företagsekonomi låter inte kul nånstans! Hoppas att du får ett trevligt pass i stallet! :)

2013-12-18 » 19:57:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback