Andra advent

Sitter just nu på bussen iväg till stallet, massor utav snö ligger i vägkanten och jag kunde inte vara gladare! Fick två goda nyheter igår som fortfarande påverkar mitt humör, dessutom klarade jag graderingen och idag ska jag spendera tid med min fina! Kan en helg vara bättre?

Gällande de goda nyheterna så kommer den ena "nyheten" hem till gården i januari, kan ni gissa vad det är?
Den andra goda nyheten är ryktena om att åldern på D-ponny ska höjas från 18 till 20, det skulle betyda att nästa år inte är slutet. Att jag har 3 år kvar att träna och tävla Witezz på. Sen är det olika rykten som säger att åldern endast ska höjas i hoppning, men isåfall får vi väl sadla om till hopponny efter nästa år! Sånna saker tål att tänkas på, men just nu ska vi satsa mycket i dressyren! Det är en sak som är säkert!

Idag däremot rider vi ut och myser i snön. Hästarna lär vara lagom pigga och jag vet fortfarande inte om jag riktigt fungerar med det nya tränset. Det gick bra att rida sist, men idag blir det nästan bara att rida först så vi får se hur det slutar! Om jag hör av mig ikväll så gick det bra, haha!


Publicerat den 2013-12-08 - klockan 09:40:30






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback