Det blev senare än planerat

Witezz var superduktig idag, vi red barbacka precis som planerat och tog det väldigt lugnt. Lite trav, men mest skritt liksom. Jag gjorde lite förhållningar för att se om hon söker efter stödet själv, vilket hon gjorde och det finns egentligen inget mer att säga om ridturen, den var mysig helt enkelt.
 
Stallet fixades och vi pratade lite med Olli. Lite om Witezz och de andra hästarna, lite om ledarskapsfrågor och andra smågrejer. Vi överlämnade vår julklapp till dem och sen gick vi till bussen. Bussen var sen och vi gick upp i huset, fick skjuts in till Norrtälje och nu sitter jag här, har precis ätit lite mat och funderar på vilken film jag ska se på ikväll. Finns inte så mycket mer att säga och jag är så trött att jag knappt hittar tangenterna och att jag längtar väldigt mycket till julafton!

Witezz fick en ordenlig julryktning, man måste ju vara fin på.. dagen innan julafton, och jag gjorde ren hennes hinkar extra mycket med diskborsten! Moroten slank ner snabbare än väntat, eller nej det var ganska väntat faktiskt och nu är vi alla redo för julafton. Önskar dock att det var lite vitt utanför fönstret, men man kan inte få allt här i världen!

Jag hoppas ni får en trevlig jul, för det ska iallafall jag ha! Bloggningen imorgon kommer ligga på noll, och frågan är ifall statistiken blir så mycket högre, hehe. Högtider, bloggarens värsta dagar.
 

Publicerat den 2013-12-23 - klockan 22:45:45





så söt!

2013-12-23 » 23:13:41

Sötaste tessie!

Imorgon kl. 13.30 kommer vinnaren upp av "Julens blogg" så kolla gärna in då för att se om DU blev vinnaren! Jag önskar en riktigt god jul ♥

2013-12-23 » 23:31:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback