Ett år till har gått

Nu är Globen över för mig i år och ännu ett år har gått sedan sist vi va här. Älskar Globen horseshow och allt vad den gör! Top ten finalen var riktigt kul att titta på även för mig som inte är så insatt i hoppvärlden, och tidshoppningen var ännu roligare, speciellt eftersom att bröderna Fredricsson stridase om 1a platsen.

Bäst av allt var dock JF Pignon med frihetssressyren! Det är så otroligt coolt att se sånt där live. Att se att vad han gör är på riktigt och att det går! Hästarna har sån respekt för honom, precis som han har respekt för dem! Motivation och inspiration. Tack JF Pignon.

Nu däremot drar vi iväg mot stallet! Jag sitter just nu på stockholmsbussen och planerar lite hur vi ska rida idag. Efter att  ha pratat lite med Olli angående Witezz märken i munnen som har kommit tillbaka så har vi kommit överens om att jag ska rida på side-pullet från och med nu. Jag ska se om jag får någon koll på det hela själv, annars får jag vänta tills Cissi kommer hem.
Witezz ska iallafall gå lite lugnt idag och jag tänkte hoppa upp barbacka. En mysig, lugn tur efter ett hårt ridpass och en lång dag!


Publicerat den 2013-12-01 - klockan 08:32:33






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback