Film-time

Om det är någonting som jag komme ratt göra under lovet så är det att ligga under värmefilten och titta på filmer och serier! Det är inte mycket till mysväder ute, men allt går bara man vill, haha! 
 
Tittar på film eller serie varje kväll innan jag lägger mig samt varje ledig minut i mitt liv. Har redan tittat på Desperate Housewifes och Gossip Girl, följer just nu Paradise Hotell men funderar på att ge Pretty Little Liars en chans. Tittade på några avsnitt utav Carries Diary, men tröttnade fort då jag inte hittade någon textad version.

Filmer tittar jag också mycket på men har även där sett de allra flesta "rekommenderade" tonårsfilmerna. Hästfilmer såsom Flicka, Secreteriat och Seabiscuit har jag också sett vilket innebär att jag är på jakt efter nya filmer att se!

Har ni några tips på serier eller filmer liknande Gossip Girl och Desperate Housewifes? Komedi, drama, häst/djur filmer - alla förslag är hjärtligt välkomna sålänge det inte är skräck! Kommentera namnet och lite innehåll nedan så är jag dig evigt tacksam! Ger er mitt liv ifall ni vet en länk till en textad version av Carries Diary!




Publicerat den 2013-12-26 - klockan 18:43:19





» Tuva

Hej! Just nu har jag en frågestund på min blogg och det skulle vara superkul om du ville ställe en fråga :D Tack på förhand!

http://fattagaloppen.blogspot.se/2013/12/fragestund.html

(förlåt om du inte gillar såna här kommentarer)

2013-12-26 » 20:28:00

Hoppas ni alla har haft en riktigt bra jul och fått massor med fina julklappar av era kära & nära!
en liten sen julhälsning från mig, men bättre sent än aldrig! :)
kram Bella från http://www.nattstad.se/bellapetterssons!

2013-12-27 » 02:10:02

Kolla PLL eller Vampire diaries, lätt bästa serierna!

2013-12-27 » 09:29:31

Supernatural och Pretty little liars är klara favortiter från min sida :)

2013-12-27 » 20:51:27

Pretty Little Liars tycker jag är bravo :) Men jag har glömt o kolla på många avsnitt och vet inte vart jag är xD

2014-01-01 » 15:05:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback