Gott nytt år alla mina små sniglar!

Har egentligen inte gjort annat än att legat i sängen hela dagen. Gick upp för att följa med Alex och köpa godis samt duscha, sen lade jag mig på min plats igen och har inväntat tolvslaget. Gästerna börjar nu trilla in, pappa är här och några av mamma's kompisar. Alex borde alldeles strax komma tillbaka och äta lite middag med oss innan vi går ut och skjuter upp våra pengar i himlen. Jisses vad det är dyrt med raketer! 
 
Jag tänkte iallafall mest bara kika in för att hälsa er alla ett gott nytt år! Jag hoppas att ni firar in det nya året tillsammans med någon eller några som gör er glada och att ni är nöjda med det nya året! Morgondagen är den första sidan i en helt tom bok på 365 sidor, skriv en bra bok!
 
 
 

Publicerat den 2013-12-31 - klockan 19:08:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback