Slutspurten

Med 2 veckor till lov så ligger det på hårt i skolan. Gick, efter många om och men, till skolan idag med siktet på Juridikprov men fick direkt reda på att idrottsprovet även äger rum idag, "woho" var inte min första reaktion. Tänkte först gå hem och skylla på sjukdom, vilket faktiskt hade kunnat vara rimligt, men som den kämpa jag är fick jag tag i pluggpapper och började trycka in namnen på alla muskler in i huvudet. Kan inte mycket, men det ska nog gå bra ändå!

Går hem en sväng innan bussen går och vilar upp mig lite innan jag ger mig ut i snön igen. Det är mysigt med snö, men mindre mysigt med tö. Witezz och Preztige ska få komma ut i naturen en sväng, vi rider vidare på vårar bosalträns och lever livet! A-K har fixat stallet så ingen brådska med andra ord! Skönt!

100% fokus nu, jag hör lärarens steg lite längre bort!


Publicerat den 2013-12-10 - klockan 14:00:53






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback