Undrar när Sven kommer...

Ligger här i min säng och äter skumtomtar. Både jag och läraren var ganska överens om att jag och min hosta skulle ta oss tillbaka till sängen och stanna där, och man säger inte emot läraren, de vet ni!

Ikväll är det graderingsträning och jag tänkte kila dit och titta samt gå igenom vad jag ska kunna och prova lite. Tänker inte lägga energi på att "träna" judo ikväll, utan när jag vet vad jag ska kunna och har gått igenom det så går jag nig hemmåt och vilar upp mig inför själva graderingen som är imorgon.

Därför får också Witezz vila imorgon, inte det ultimata för henne att vila 2 dagar i rad, men ibland går det inte att lösa sådant. Vi rider ut på söndag istället och helt ärligt så tror jag inte att Witezz klagar, haha! Matte, juridik, vila och designande står på schemat. Är alldeles strax klar med 1a pristagarnas design och ska gå vidare till alla headers. Men tillsvidare får ni ha det så bra i väntan på Sven, eller han kanske redan har varit hos er?



Publicerat den 2013-12-06 - klockan 12:40:58





Åååh, det där såg verkligen gott ut! ;)

2013-12-06 » 13:44:22
» Jonas

De där chokladtomtarna är sååå satans goda :3

2013-12-06 » 19:21:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback