What is air

Det nya objektivet är u-n-d-e-r-b-a-r-t. Jag var nöjd med det andra men nu är istället frågan, kommer jag använda det andra? Haha, nej på tävlingarna blir det andra objektivet perfekt men 90% av tiden kommer det här objektivet sitta på! Kameran får följa med till stallet idag, men om jag fotar något återstår att se. Det är så otroligt omotiverande att inte ha nya bilder att bjuda er på. Har dock en hel del, men man ska orka kolla igenom alla bilder också! 

Jag är imponerad utav mig själv idag! Klockan är 09.30 och jag sitter i en bil påväg till stallet. Om jag är trött, ja det är jag! Men det är värt det om man kommer hem lite tidigare och kan hitta på annat! Witezz ska idag få komma ut på en lite längre, lugnare tur. Vi visar vägen ordentligt för A-K och tar det lite lugnt bara. Cissi ville också ha hjälp med inkörningen av Filippa så det är ungefär vad dagen kommer bestå av! Mer än så vet jag inte om det finns att säga egentligen, inspirationen är långt ifrån på topp och jag skyller på vädret. Jag har ingen inspiration till att göra någonting faktiskt! Längtar tillbaka till sommaren gör jag och önskar att snön kommer inom kort, eller att plusgraderna ökar! Jag hatar slask och lera! 

Summerthrowback

Publicerat den 2013-12-28 - klockan 09:40:29






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback