A wonderful day

Nu sitter jag här igen. Var uppe tidigt som attan i morse, låg i sängen. Tittade på gossip girl, chillade. Vid 8 släpptes hästarna ut och Candlelight och Strumpan fick va först ut att träna. Thomas tyckte om Candle förvånansvärt mycket. Haha, men tror han vart lite trött när vi var inne på tredje varvet. Efter det såg jag ingen mening med att gå in och göra ingenting i flera timmar, utan vi tog Witezz och Illuztra på en gång. Thomas som tydligen äälskar Illuztra's trav, tyckte det var jätte kul och det tyckte jag med. Känns bra faktiskt, att rida ut med honom istället för Anna ibland. Lite omväxling, eftersom att jag har ridit med Anna i 8 år nu.
Witezz skötte sig super. Satte på sadeln idag och jobbade ihop henne lite. Man glömmer lätt bort att hon har vilat en månad och tappat mycket, men hon verkar vara glad att vara back on track igen!
 
Jag tog en tidigare buss hem, och har sedan klockan 12 legat i min säng, nyduschat och icke illaluktande och tittat på gossip girl. Alex, som tog tillfället i akt och dygnade i natt sover självklart just nu. Jag hoppas verkligen att han vaknar snart. Håller på att gå under av saknad. Skrev till och med ett litet testamente till honom på skype;
 
" Älskade Alex. När du ser det här har jag nog redan dött av ensamhet och saknad av min pojkvän. Du ärver allt jag har.

Puss, din flickvän <3 "

 

Väntar också på mamma som snart hämtar upp mig och tar mig straigt to McDonalds! Har inte ätit annat är frukost och lite chips... Så hon får gärna skynda sig!


Publicerat den 2013-02-17 - klockan 16:12:00





» Linn

Hej!

Jätte fin/söt blogg!!

Kram!!

2013-02-17 » 16:37:31

Svar: tack :)

2013-02-17 » 17:30:21
» Anna

Hej.
Nu är ~Veckans blogg~ utsedd.
Gå in och kolla om just Du kanske vann!

Ha det bra.

2013-02-17 » 20:57:55
» Anna

Hej.
Nu är ~veckans blogg~ utsedd.
Gå in och kolla om just DU kanske vann!

Ha en bra dag.

2013-02-17 » 20:58:51

Lust att bli länkad på vår blogg ikväll? Skriv bara att du är med!

http://asslatjejerna.blogg.se/2013/february/vill-du-bli-lankad-pa-bloggen-ikvall.html#comment

2013-02-18 » 10:27:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback