How can a person give you so much strenght, yet still be your only weakness

Drabbades idag av en sådan otrolig längtan efter sommaren! Värmen, solen, vattnet, alla fåglar och andra djur. Ge mig nuuuu!
 
Taggar sjukt mycket inför sommaren, som för mig innebär en grym tävlingssäsong, massa sol och bad, mys med hästarna i värmen. Känslan av att bara vilja slita av sig kläderna och kasta sig i närmaste vattenpöl.
 
Har stora mål och roliga planer inför sommaren. Bland annat ska jag satsa stenhårt på travponnisarna och min fina Witezz. Ska sänka rekorden och få erfarenhet på tävlingsbanan! Jag ska ha världens bästa sommar med mina kompisar och min älskade Alex.Jag ska äta jordgubbar tills magen sprängs, bada tills jag får simhud mellan tårna och hela jag ser ut som ett russin och sola mig brun som en pepparkaka! Jag planerar också att kanske ta en veckas semester i Finland tillsammans med min Farmor, styvfarfar och Alex antingen någon gång då det passar bra in, eller i slutet av sommarlovet!. Jag hoppas iallfall att det blir av!
 
 

 

Publicerat den 2013-02-14 - klockan 15:29:26





EXKLUSIV TÄVLING PÅ BLOGGEN JUST NU!
http://friskey.weride.se/2013/02/14/tavling/

2013-02-14 » 18:42:03

Glad alla ♥ dag, hoppas dagen varit super!

Kram Ponnydressyr

2013-02-14 » 21:48:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback