Stand up for what you belive in, even if it means standing alone

 Drama, drama, drama.
 
Jag vill börja inlägget med att säga tack till alla er som finns för mig när jag behöver er. Och tack till Alex som finns i alla väder. Även om vi småbråkar, tjafsar och har delade åsikter så står vi endå där i slutändan och håller om varandra! Tack för det!
 
Imorgon är det alla hjärtans dag, och planen är att efter stallet hoppa i duschen, sedan i sängen och bara mysa sönder med Alex framför någon bra film, gott att äta och dricka! Längtar såå mycket! 
På fredag drar jag och Alex iväg till Täby för att se på film, äta lite gott och fira hans 18års dag som var förra fredagen! Sen är helgen fullspäckad med stall! Känner att detta veckoslut är något att se fram emot - och jag längtar så mycket!
 
Nu slänger jag mig på magen, tittar på "The Change Up" - en riktigt rolig film (!) - och sedan lite gossipgirl medan supergulliga Alex ger mig en härlig massage!
 

Publicerat den 2013-02-13 - klockan 21:22:00





söt blogg!

2013-02-13 » 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback