Tack allihopa för ett fint välkomnande!

Kändes underbart att logga in och se att det redan första dagen har tittat in en hel del på min blogg! Och en massa kommentarer trillar in! Känns jätte bra och jag hoppas det fortsätter i den riktningen!
 
Hade tänkt blogga på bussen igår, men gossip girl tog upp mina tankar och sen dog datan och internetet gick ut. Men hade fullt upp hela dagen ändå! Slutade efter idrotten, var hemma vid 15.15. Då tog jag och Alex och hade nudeldejt, sedan flög tejp, sax och lim fram och vi började klippa och klistra på min moodboard. 

Det var några av er som hade hört det förut  men det var tydligen ockå känt under namnet Dreamboard och Visionboard. Jag tycker att de namnen var mer passande!

Så med andra ord - vi började klippa och klistra på min Dreamboard. Har klippt ut de flesta bilder nu, men har en del kvar att skriva ut, och ska försöka få ut mina citat också! Fint kommer det bli!
 
Har hänt lite i stallet och så sedan sist. Witezz är igång, vi skrittar och travar lite. Candlelight och Strumpans träning har ökat till 3 varv. Jag har fått ansvar även för Candlelight's träning, vilket gör att på tisdagar blir det sena dagar i stallet. Kommer till stallet vid 6, och ska träna två hästar. Så det blir hem med 20.20 bussen! 
Men tycker egentligen bara det är mysigt. Det är bara när man tänker på att man kommer hem efter 9, som det känns jobbigt, men när man väl är där är det bort blåst med vinden.
Igår hade vi jätte mysigt! Körde ut med Strumpan och Candlelight medans Anna red Irrbloss. Strumpan känns verkligen jätte fin, lägger sig på bettet och drar framåt! Ser framemot att tävla henne i sommar, när hon känns såhär! Sen travade vi ut på Witezz och Pärlan. Witezz var lite uppstressad i blåsvädret men hon gick fint ändå!
 
Idag slutar jag tidigare pågrund av att naturkunskapsläraren är sjuk, då går jag hem och fortsätter pysslandet med min Dreamboard!
 

Publicerat den 2013-02-13 - klockan 09:41:26






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback