...thru sickness and health

Som jag sa igår. Jag är påväg att bli sjuk. Och sjuk är jag, så det vart sängläge för mig idag. Ska ta upp historiaboken senare och jobba igenom det vi skulle ha gjort idag. Annars står vila på schemat.


Varje gång jag rör på huvudet känns det som att det ska sprängas, och jag låter som en gås emellan åt. 

Vill tillägna det här inlägget till min lillasyster Anna, och tacka så mycket för att hon smittade mig. Tack!
 

Glöm inte att vara med och tävla i Veckans Blogg, som avslutas söndagen den 24/2! 

Ridläger på roogård. ta mig tillbaka.
 
 
 

Publicerat den 2013-02-20 - klockan 11:42:42





sv: då vill jag tipsa om att vara med i min tävling där du kan vinna en valfri boxskylt från TP Victory! Du kan klicka på ikonen längst upp till höger i min blogg för att komma direkt till tävlingen :)

Krya på dig!

2013-02-20 » 13:12:23
» Alva

Allt bra? :)

Svar: Jadå! Självdå? :)
norinjonna.blogg.se

2013-02-20 » 15:58:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback