Den som sa att lycka inte kan köpas för pengar visste inte vart man skulle handla

Har fått tillbaka min dator nu, är sååå lycklig. Kändes riktigt tomt faktiskt, att veta att jag inte har min egna dator, med mina dokument och nedladdningar. Känns helt underbart att ha tillbaka den!

Den har dessutom hjälpt mig att slippa skriva ett prov idag, eftersom att den berövade mig på alla mina anteckningar... Så time to plugga till provet som jag förmodligen gör på torsdag.
 
Efter skolan går jag och Alex ner på stan och klipper oss, sen vidare till judon och eventuellt en kurs om att sätta mål och någonting om något mental, som Jag kanske åker på med stallet efter judon..Det kan bli tajt så vi får se vad som blir. Kan nog uppdatera senare ikväll!
 
 Här får ni en otroligt söt bild på min katt som lipar!

Publicerat den 2013-01-21 - klockan 11:13:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback