Det känns inte bra

Ingenting har kännts riktigt hundra de här dagarna. Negativa tankar har legat i luften och jag behövde reda ut trasslet i mitt huvud innan jag satte mig här och levererade inlägg.

Vi försöker komma iordning här hemma, packa upp och möblera. Men eftersom att hälften av möblerna står kvar i söderbykarl så kan ju det ta ett tag.

Det är plusgrader ute, snön töar bort och det är grått, blött och bara sunkigt överallt. Det regnar dagarna långa och det gör inte humöret bättre direkt. Finns nästan ingenstans att rida pågrund av hur blöt marken är.

Men nu ska jag försöka ta tag i bloggen! Jag var vinnare av en gratis design på DEN HÄR bloggen så snart ser vi kanske ett designbyte!

Publicerat den 2013-01-02 - klockan 14:03:11






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback