Don't follow your dreams, chase them!

Har skickat iväg ett par riktigt spännande mejl som jag hoppas kunna dela med mig av till er i framtiden. Ska bli riktigt kul att se vad jag får för svar. Jag vill driva den här bloggen ännu längre, få den ännu större och få den att uppmärksammas mer och mer. Ni kan hjälpa mig en bit på vägen genom att bland annat Gilla min blogg på facebook och dela till era vänner. Sprida bloggen vidare, visa kompisar. Fråga om bloglovin byten med mig - vilket jag alltid går med på! Och bara fortsätta läsa, läsa, LÄSA!
 
Nu är jag hemma och ser framemot lite välförtjänt helg. Ska till stallet varjedag nu i helgen, ska bland annat träna lite markhantering med Witezz. Känns som att det kan behövas - ni vet. Dessutom är ju all träning, bra träning! Candlelight ska tränas och Witezz utrustning ska putsas så fort som möjligt. Vi får se vad som hinns med.

Alldeles strax ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag, Alex och ev. thomas springa iväg till Inter sport där jag ska köpa ett par träningstights/löparbyxor. Hoppas jag hittar några fina! Möjligheten finns att jag även springer ner på stan till Kapahl för att titta vad de finns kvar av deras Halvareapriset-rea. Men det är ju så jäkla kallt ute. Ja ja, vi lär se och märka vad som blir!
 
Nu ska jag fixa klart vid datan, hoppa in i duschen och springa ut! Stay tuned!
 

Publicerat den 2013-01-11 - klockan 15:50:00





Din header är verkligen jättefin! :)

Tänkte även fråga dig om du har några bra tips på bra och roliga praoplatser? :)

2013-01-12 » 09:25:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback