Driva bloggen längre?

Har skickat iväg en hel del mejl nu som jag hoppas få bra svar på, har bestämt mig för att jag vill driva den här bloggen längre.

Statestiken ökar och sjunker lite om vart annat, men jag vet att jag med rätt "verktyg" och rätt blogginspiration kan få bloggen större. Och jag vill. Jag ska kämpa, ni ska få inlägg om vart annat fulla med känslor och inspiration.
 
Men jag behöver er hjälp också, jag behöver att ni sprider bloggen, tryck på gilla knappen, dela på facebook, länka på er blogg. Jag gör gärna bloglovin byten och länkbyten med rätt bloggar.
 
Jag vill att ni ger era åsikter om min blogg, säger vad ni vill att jag ska skriva, säger vad ni tycker om mina inlägg osv. Ni är bäst och ni vet vad ni ska göra.
 

Publicerat den 2013-01-15 - klockan 11:50:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback