Hela dagen har varit upp och ner

 
Som i redan vet, var det lite jobbigt imorse. Jag mådde inge bra, jag och Alex tjafsade lite och ingenting gick ihop i mitt huvud. Jag satte mig och jobbade matte efter ett tag. Jäklar vad jag köttade! Trodde jag ja.. tills Bianca hörde av sig och berättade vilken sida vi skulle ligga på... Att ha jobbat matte hela morgonen och få veta att man fortfarande ligger flera sidor efter, det var ingen höjdare. Men jag och Alex pratade, vi löste det som fanns att lösa och sen hade vi Subway Surfers turnering! Någon vart visst lite grinig över att han inte vann, haha.
 
Bestämde mig för att åka till stallet iallafall, gjorde mig klar, gick ut och swisch... Hejdå bussen. Så började småtjafsa med de flesta, det var kaotiskt huruvida jag skulle komma till stallet och så vidare, men moder min löste det genom att vara snäll att både skjutsa och hämta. Hade en ganska livlig diskussion med Anna också, men även det löste sig. Så just nu är nog det mesta som det ska vara. Huvudet dunkar, men jag känner ett lugn inom mig.

I stallet körde jag först Irrbloss och sedan Candlelight. Kan direkt säga att jag inte har fryst så mycket om mina tår och fingrar på riktigt länge.
Båda hästarna var pigga på att få komma ut, och traskade på snällt i snön.
 
Imorgon blir det nog skolan. Ska kötta på matten. Sen hem och kötta ännu mer matte. haha. kul dag.
Saknar min ponnieplutt Witezz massor. Ser framemot att sätta igång henne sen i början av Februari!

Publicerat den 2013-01-24 - klockan 23:22:21






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback