Helgen fortsätter i samma riktning

Thomas satt på hästen för första gången på riktigt länge! Senast han satt ramlade han av, och gången innan det likaså. Idag red han själv, både skritt och trav! Duktigt kille det där! Han tyckte det var kul och ska fortsätta som det verkar nu! Super!
 
Jag red Candle med anna och strumpan idag. Dom fick e lite längre och jobbigare runda med en "långsammare" galopp och en snabb. Dom tyckte det var superkul och jag och Anna också! Var dock satan så trött, men de tär inte så konstigt med tanke på vad som hände igår - allt ni behöver veta är att jag aldrig har gråtit så mycket förut... hejochhå alltså.. tårarna sprutade.. Men jag tycker att det är så kul att rida Candle, hon är så olik Witezz så det är en utmaning i sig. Att hoppa upp på en travhäst med världarnas vinnarskalle och ett temparent med kort stubin och försöka jobba den iform - HAHA - har vart nära marken ett antal gånger, men det är så värt det!
 
Ska plugga NO ikväll til provet jag skriver, önska mig lycka till! Nu hoppar jag in i duschen, har lite girltime och gör mig fin! Kanske går ut en snabbis och träffar Johanna direkt efter duschen men sen in och plugga....

Publicerat den 2013-01-27 - klockan 16:52:22






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback