I admit...

Jag har varit djupt deprimerad, men jag tror inte att någon egentligen vet om det... 
♥ Jag tror att jag har syndromen RSL - restless legs.
♥ Jag har jätte svårt att "komma in i gänget" i tillexempel skolan..
 Jag har jätte lätt att börja tveka på mig själv.
♥ Jag har haft alla möjliga sorters komplex. t.ex viktkomplex, längdkomplex, hårkomplex osv..
 Jag har svårt att visa tacksamhet.
♥ Några av mina största rädslor är spindlar, grävmaskiner, mörker och att göra bort mig offentligt.
 Jag sätter ofta ganska höga krav på mig själv, och blir besviken på mig själv när jag inte klarar dem.
♥ Jag överanalyserar ALLT.
 Jag vill flytta hemmifrån, skaffa jobb och börja ett nytt liv.
♥ Ibland önskar jag att jag vart född i någon annan familj.
 Jag vill alltid hjälpa allt och alla, se till att alla runt omkring mig mår bra. Jag vill att folk ska kunna vända sig till mig om de vill prata om något.
 
 

Publicerat den 2013-01-25 - klockan 20:20:22





Finns här Jonna, när du är redo att öppna upp :).
Puss!!

2013-01-26 » 18:29:35

Finns här Jonna, när du är redo att öppna upp :).
Puss!!

2013-01-26 » 18:29:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback