Last day in freedom

Sista dagen på jullovet har spenderat tills fullo med Alex. Vi har gjort det gamla vanliga, skräpat framför datan med några filmer, tog en sväng till coop och köpte Energi. Sen tillbaka till film. Jag som har så sjukt svårt att titta på film på kvällarna, gjorde att vårt lilla Harry Potter maraton stannade vid halva filmen då jag var så trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna, så nu, inne på tredje dagen, tragglade vi oss igenom Halvblodsprinsen och dödsrelikerna 1. Imorgon kanske vi tar oss ann den sista filmen.

Imorgon börjar skolan, inte tt dugg taggad och har inte så mycket som rört skolböckerna som jag tog hem och täntke plugga lite i under lovet - ingen klapp på axeln för mig inte. Dock tar det ingen skada eftersom det inte var något vi skulle göra, men ändå. Det hade varit roligt att ha lite koll ändå. Snart borde ju ett ekonomiprov komma och jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska kunna. Men ska nog ta och lusläsa boken snart, har ju några bussresor fram och tillbaka till stallet att läsa på.

Någon frågade förresten Hur långt jag vill komma med Witezz, och ett inlägg om det kommer!

Eftersom att ja ghar så svårt att slita mig från min boyfriend, så sover han här ikväll. Lättare för mig som ska till skolan att sova hemma, där jag på morgonen har tillgång till de jag behöver och så. Dock måste vi börja ses mindre nu när skolan börjat för att jag ska hänga med i skolan. Orka med och dessutom vill jag inte tröttna på Alex. Det vet jag, baserat på tidigare erfarenheter, att det är möjligt!

Men ska skriva vidare på lite inlägg om jag sätter på tidsinställda oh som jag har haft i utkast ett tag. Vara lite social mot Alex som sitter bredvid i soffan och sedan krypa till sängs. Ha det bäst!
 
Har ni förresten sett att min nya design har kommit upp? Om inte - tryck f5. Kommentera gärna vad ni tycker och om jag borde ändra något! Tack så mycket Linnea Hultfeldt för designen!
 
 

Publicerat den 2013-01-07 - klockan 23:24:00





» Sara

Jättefin design!

2013-01-08 » 19:21:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback