Madlady.se - You gotta love this!

 
Klickade in på www.madlady.se, och, ursäkta språket men, jävlar vilka snygga kläder. Tittade runt lite bland rean och hittade 3 plagg - allt jag kan säga är kärlek. Sen tittade jag vidare och hittade den as snygga t-shirten!
 
De ljusa shortsen, med nitar i sidan och slitningen fram på låret. Kärlek. Jag älskar, älskar, älskar, älskar dem! Tänk er de shortsen till en oversized tröjja slarvigt instoppad, ett par converse halvknutna converse. Kan se det framför mig, det här blir kanske, förhoppningsvis, förmodligen, ett inköp till sommaren! Så snygg med detaljer perfekt placerade.
 
De svarta shortsen är beyond everything I know and everything I love. Jag trodde inte man kunde bli förälskad i ett par shorts, men nu är jag inte längre säker på någonting. De skulle passa perfekt till min vita skjorta jag har hemma, slarvigt instoppad halft runtom. GAAH, blir galen av att se dem och veta att de inte är mina... Dem här är kärlek, dem här ska jag ha. Nitarna på framlåren passar perfekt till de svarta, fulländar shortsen. jag dog nyss.
 
Jeansvästen. Oh maj gad.Tänk er typ outfiten på bilden, passar perfekt överallt - på fest, på stan, hemma. Perfekta detaljer med mörkare kanter/sömmar. Fickor och knappar
 
Run DMC T-shirten - skulle sitta perfekt på mig. Jag har en annan t-shirt i samma modell - om det inte vore för att jag måste tvätta den så skulle jag aldrig ta av mig den. Jag avgudar den modellen på t-shirtar. Och missförstå mig inte - men den t-shirten skulle vara en perfekt tröja att ha på idrotten. Menar då inte att den inte duger till annat, men det är precis vad jag har letat efter till idrotten!

KLICKA IN PÅ WWW.MADLADY.SE. Det är värt det!

Publicerat den 2013-01-16 - klockan 11:35:43






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback