New in

Hittade de här träningsbyxorna på Inter sport för 300:-,det var inte de billigaste, men de var de ända i min storlek. Bilden för dem inte rättvisa då dom är mycket snyggare i verkligeheten!
Men jag ser framemot att vara med på idrotten i skolan nu, bättra på betyget. Sen kan jag använda de här i sommar också ifall jag och Anna fortsätter våra springturer.

Time to make some food. Hamburgare i mitt hjärta!
 

Publicerat den 2013-01-11 - klockan 18:11:41





Superfin blogg! Allt bra?

2013-01-11 » 18:19:54

Heyy :)
Jag har en lite fråga jag gärna skulle vilja ha svar på, om du vill. Finns i senaste inlägget :D
Annars får jag önska dig en asbra fredagskväll D

2013-01-11 » 19:49:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback