Blogg.se VS Weride

Jag har blivit erbjuden att blogga för Weride.se, men jag är kluven. Har ingen aning om vad jag ska köra.
Försökte väga upp fördelar respektive nackdelar
 
Blogg.se
 + Snygga designer och lätt kodning, samt mycket roliga widgets etc. man kan tillägga.
 + lätt att förstå sig på sidan.
 + Jag har bloggat här i hela mitt "bloggliv".
 
 - Svårare att synas
 - sjukt många som bloggar på blogg.se
 
Weride
 + Lättare att synas eftersom att det inte är lika många som bloggar där.
     bloggportal.
 +  Det är en "större" och mer "känd" bloggportal.
 
 - Man bloggar med wordpress - jag hatar wordpress.
 - Svårt att göra designen fin och tilltalande, älskar den jag har nu!
 
Så mina trogna läsare, vad tycker ni? Skulle ni byta om ni var jag?
 
 
 

Publicerat den 2013-01-15 - klockan 21:11:00





Sv: har exakt samma tanke - fula designer där :/

2013-01-16 » 08:54:38

Bloglovinbyte? :)

Svar: Visst! Säg till när du följer mig.
norinjonna.blogg.se

2013-01-16 » 10:54:29

Vad svårt :( Särskilt med designen, man vill gärna kunna fixa designen själv och man vill ju ha en egen touch på det hela!

2013-01-16 » 17:49:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback