Svar på frågestunden

Favorit läsk?
- coca-cola lätt!

Favorit djur?
- Jag gillar alla djur, inte insekter dock, men det räknar inte jag som djur!

Favorit låt och artist?
- Justiiiin Biiieber
  Men favoritlåten är " När solen går ner - Kapten Röd"

Blogga eller shoppa?
- Blogga, helt klart.

One Direction eller Justin bieber ? (stavade säkert fel)
- Nej rätt stavning faktiskt! :)
  Helt klart Justin Bieber, Belieber for life!

Tuggumi eller godis?
- Som den godsråtta jag är måste jag nog säga godis, hehe.

Saft eller läsk?
- Läsk! Saft är inte gott :/

Använder du smink i så fall vad? (Du är snygg)
- hehe, tack! Jag använder faktiskt bara Mascara och ibland kajal. Trott eller ej!
 
Hur fick du tag på m&g biljetten gratis?
- För att göra en lång historia kort. Jag kontaktade en kille som jag visste hade vunnit ett flertal m&g, jag frågade om han kunde sälja, men det kunda han inte. Dock kunde jag få gå med honom en av dagarna! Hehe.

Är du en belieber?Isf, när började du gilla justin?
- JA jag är en Belieber. Och jag började gilla justin redan år 2008 då hans covers började snurra runt på internet.
Du skriver alltid A, istället för din pojkväns namns. Varför? Och vad heter din pojkvän?
- Jag kände att inte alla, t.ex klasskamrater och sådant, behöver veta hans namn förens allt är säkert. Förens det känns riktigt bra och jag vet att vi kommer satsa. Men jag älskar Alexander över allt annat, han är min sol!

Vinnaren av en länk är Johanna Linden!
Verkligen jätte fin blogg du har dessutom! Den här är värd att kolla in!

Publicerat den 2013-01-01 - klockan 22:09:29






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback