Svar på kommentar

anonym Om: My bieberexperience, so far
kommer du få biljetterna där och hur vet du att personerna är äkta? kommer du träffa dom där för första gången? :)
 
Svar: Jag vet inte riktigt när jag kommer få biljetten, namnet byts inte fören någon vecka före konserten, däremot vet ju biljettarrangören att mitt namn ska stå på biljetten. Jag har aldrig träffat Lukas och inte heller Rob. Men jag har dels sett Rob på tv, jag har Lucas facebook och instagram - självklart kan det vara fake. Men vad är oddsen?

Det är sååå många som vet om att jag ska få biljetten så får jag den inte är den nog en hel del personer som är på min sida om det här. Självklart är jag lite "orolig" eller vad man ska säga, men tanken har aldrig riktigt slagit mig att det skulle vara fake på något sätt då Jag tog kontakt med Rob, och vad är oddsen för att någon redan har skapat ett fake i hopp om att någon ska fråga om biljetter..
Hoppas du nöjde dig med det svaret!
Kram!

Publicerat den 2013-01-24 - klockan 23:27:31






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback