Top10 mest virus-utsatta datorer i hela Norrtälje Kommun

Japp, det var min data det. Får tillbaka den på måndag och just nu ber jag bara till gud att jag får tag i killen som ska blåsa datorn och be han att lägga undan alla mina onenote anteckningar så att dom inte försvinner. Det är annars ett års anteckningar rätt ut mot ingenstans. Dessutom har jag prov på måndag och alla anteckningar och instuderingsfrågor ligger på den datan... Är ärligt talat väldigt nervös faktiskt. 

Men som sagt - ingen data = segt bloggande. Men det löser sig, ska göra allt jag kan för att få låna anna, thomas, eller hasse's data ikväll.
 
Snart drar jag iväg till stallet, 4 hästar ska tränas, stallet ska fixas och hästarna ska in. Dessutom följer Alex med till stallet idag!!! Han ska få träffa alla djuren som är på gården just nu - eller kanske inte hönsen och ankorna eftersom att det är för kallt för dom att gå ut, men alla andra djur! sen får vi se om jag lyckas tvinga han att sitta på Illuztra, haha! Det här ska bli kul! Alla killar jag tidigare har tagit med till hästarna har det visat sig att dem faktiskt var lite rädda för hästar - vi får se om Alex är ett undantag..
 
Förövrigt är det riktigt fint väder idag, solen skiner och himlen är blå - dock är det nästan 20minus ute, och det gör ont i ansiktet när man går ut. Kommer jag ha nått ansikte kvar efter jag har ridit ikväll? 
 
Snart kommer Alex och snart går bussen. Vi får se om jag får några bilder på honom ikväll! Hejdå!
 

Publicerat den 2013-01-18 - klockan 14:16:50






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback