You can do it

När vädret är som bäst är inte bloggkänslan på top. Var sjukligt trött när jag kom hem ifrån stallet igår. det var jätte roligt att Alex följde med, bra att han fick se vad jag gör om dagarna - bra också att se hur han liksom "reagerar" när jag går över till mitt andra liv vilket gör att jag liksom inte kan vara lika socialall the time, kan inte pussas 24/7 och så, men han var där, hängde med, gjorde det jag sa att han kunde göra osv.

Han red lite på Illuztra också - han bröt alla sina "regler", satte på sig en hjälm, en refleksväst och "töntiga vantar och skor" och hoppade upp på hästen. Han var jätte duktigt och tror faktiskt att han tyckte det var lite kul även fast att han inte vill erkänna det själv. 
 
Hästarna gick ointe så långt igår, vi gick ett respektiva 2 varv med de olika gängen med lite trav och galopp, mer hinns inte med när det är skoldagar.
 
Idag får vi se vad jag hittar på, Alex gick hem en stund - han sa att han ska gå ut med hunden. Men lite data slinker nog in där emellan också, haha. Han skulle iallafall ta sig över hit sen - vi får väl se när. skulle egentligen vilja gå ut, träffa kompisar och ha lite kul. Men det är så satans kallt och jag är nog ärligt talat för lat för att träffa någon kompis. Min lillebror och hans kompis får underhålla mig, vi tar nog och spelar lite playstation.

Imorgon åker jag till stallet igen, men innan dess komer nog något inlägg till. Kanske kan fixa klart ett av Önskeinläggen och ge er ikväll! We'll see!
Om ni undrar så har illuztra på sig ett bogskydd, eftersom att jag inte ville att hans byxor skulle bli helt vita, så han satt delvis på jackan och delvis på bogskyddet! 
 
 

Publicerat den 2013-01-19 - klockan 13:14:00





Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

2013-01-20 » 10:13:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback