You've heard what I've done, not what I've been trough

Känner ett riktigt sug efter att spara pengar. Nästan så att jag inte vill ladda på mobilen och klippa mig sen, utan bara ta ut hela barnbidraget och trycka ner i sparburken.
Sitter och tittar runt på kläder, drömer och outfits både i stallet och till vardags. Jag vill ha alla pengar i världen, och jag vill ha dem nu! Har aldrig varit mycket för kläder, jag har aldrig haft riktig Passion for Fashion, men shopping kan man aldrig få för mycket av. 
<3
Skapade nyligen ett konto på www.mylovebasket.com, är redan kär i sidan. Inte nog med att du kan dela med dig av klädesplagg och andra produkter du tycker om, du kan dessutom köpa det på en gång också.All information du behöver, och med ett knapptryck antingen här eller där kan du antingen dela plagget eller/och köpa det. Det är helt gratis och sjukt värt att skapa ett konto! Ni kan ju passa på att följa mig då också - min lovebasket finns i menyn.

Nu ska jag drömma vidare, längta till sommaren och sukta på kläder medans jag går och möter upp Alex.

Publicerat den 2013-01-21 - klockan 14:27:34





» Greta

Nu är månadens blogg uppe!! Kolla om det var just din blogg som vann!

http://gretaberzell.se/?p=1179

2013-01-21 » 19:06:26

Fin blogg :)

2013-01-21 » 19:38:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback