Det lider mot sitt slut...

Klockan är alldeles strax 4, vilket betyder att jag kan gå ut ifrån de här huset och veta att det kommer dröja lång tid innan jag sätter min fot här inne igen! Jag vet också att min drömkamera inte alls är långt ifrån och att jag snart kommer kunna lägga till ännu en hobby som ligger mig nära! Jag älskar att fota. Tänk alla fina bilder på Witezz ni kan få! Bilderna jag har nu ger henne inte rättvisa. 
fick faktiskt veta att pengarna klirrar in på konton den 27 juli. Dagen efter min födelsedag - kunde inte bli bättre.
 

Jag har pratat med Cissi, och som jag sa. Ridlektionen är först ut. Vera kommer att vara med på någon häst istället för anna som ligger och latar sig någonstans i Sverige. Det är ju bra att andra än Jag och Anna rider hästarna! Bra för både ryttare och häst!
 
 
Jag har laddat med en jäklans massa tidsinställda. Helt plötsligt bara blommade inspirationen upp och mina fingrar skrev så tangentbordet glödde. Det kommer komma upp lite bilder, lite onödig fakta. Ett långt fint inlägg och lite annat gott! Nu ska jag hem och packa det sista. Vet inte hur jag ska få med allt på bussen - och även om jag får det kommer jag vara känd som flickan med den fula sovsäcken, hehe.
 
 
 

Publicerat den 2013-07-11 - klockan 15:52:30





Har du hittat bilderna ? ;D

2013-07-12 » 01:11:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback