Ett heltidsjobb är vad det är!

Precis hela dagen har jag suttit framför datan och jobbat på en ynka grej - fast besluten att bli klar med den! Usch vad jag avskryr att lämna saker halvfärdiga. Speciellt när det är så lite kvar..
 
Det är nämligen så att jag bestämde mig för att det var dags att skapa en mer proffsig blogg. En mer proffsig designblogg.  Som jag hoppas att ni alla vet så ger jag ut gratis designer och header. Jag älskar att sitta vid photoshop och redigera bild efter bild. Jag skulle kunna göra det dagarna i ända och har ju dessutom sökt in på en foto- och redigeringskurs som mitt individuella val i gymnasiet. Jag tänkte därför göra allt så mycket enklare för er som vill beställa och gjorde därför en sån här knapp:
 

 
Trycker ni där kommer ni till den absolut, utan tvekan, svåraste designen jag någonsin har gjort och någonsin kommer att ha gjort. På den här designen finner ni all information ni behöver veta och ni kan dessutom se lite av mina tidigare verk. Sidan kommer att finnas så länge ni visar intresse för mina designer och kommer att uppdateras kontinuerligt.
 
Anyway... det här har verkligen tagit mig hela dagen och jag skulle vara er evigt tacksam ifall ni kunde ta er tid och klicka här och kanske lämna en fin liten kommentar om hur ni tycker det ser ut. All kritik mottages med tacksamhet, både bra och dålig!

Publicerat den 2013-07-28 - klockan 01:36:00





Jag läste att det var gratis? 0:

Svar: Hej! Ja det var det tidigare, men efterfrågan vart så stor att jag inte kan lägga ner så mycket tid gratis! Men priserna är absolut inte höga, mer än halvapriset billigare än normalt! :)
norinjonna.blogg.se

2013-08-24 » 19:48:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback