Gratis header/design

Skrev igår en kommentar på ponnysanning.se att jag gärna gör gratis designer/header, och statistiken har bokstavligen blomstrat, kommentarerna bara väller in och jag kände att jag borde uppklara vissa saker här.


- Jag gör bara designer till blogg.se/webblogg.se
- Headers kan jag göra till alla, men ni får själva sätta in den om ni har någon annan portal än
  blogg.se/webblogg.se
- Jag kommer att sätta mitt namn på headern samt en "design by" bild på designen om jag gör den.
- Jag skickar headern på mejl om ni inte ber mig att sätta in den, isåfall skriver jag ett mejl till er när
  den är klar så får ni skicka användarnamn och lösen. En header sätter jag in åt er om inget annat
  önskas.
- Jag kan inte garantera att sparar varken kodmallar eller headers, så händer något hoppas jag att
  du själv har sparat den.
- För att beställa en header/design av mig, mejla mig på [email protected]
 
 
Det här ska finnas med i mejlet om du beställer en header:
- Önskad storlek/max storlek i pixlar.
- Vilka färger du önskar
- Bilder
- Eventuella önskemål om hur du vill att den ska se ut
 
 
Eftersom att efterfrågan vart så stor har jag dessutom gjort en väntelista. Listan kommer att fyllas på och ändras vart eftersom.
Design:
1. Tilde (påbörjad)
2. Lovisa
3. Ina
 
Header:
1. Marta
2. Andrietta
3. Alicia
 
Observera också att en design/header är något jag gör på min fritid, alltså utöver mina andra fritidsaktiviteter. Därför kan jag inte sätta ett visst datum då din design/header är klar, utan jag gör den så fort jag kan!
 

Publicerat den 2013-07-04 - klockan 12:33:00





Japp det är det paketet

Svar: Vad kul!
norinjonna.blogg.se

2013-07-04 » 12:59:35

Gör du fortfarande headers?

2014-01-19 » 14:48:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback