Jag är så duktig jag

Hur sjutton lyckas jag försova mig sista dagen på jobbet? Hmm.. Det är ett mysterium inte ens världens bästa detektiv kan lösa. Bäst som jag satte jag i tubroväxeln och hann klart med det som vanligtvis tar en timme, på ca 20minuter. Vart därför bara 10minuter sent ill jobbet - men sen är sen!
 
 
Satt väldigt länge igår med Lovisa's design och vart nästan klar med den! Hon har fått sätta in den, men det är lite  småpill kvar innan jag kommer visa den för er, vilket nog förmodligen kommer bli efter helgen eftersom att jag inte har tid att göra det idag!
 
När jag kommer hem blir det packa gärnet, äta lite och städa undan lite smått, Ska undersöka hur vårt popup tält fungerar, risken finns att jag inte kan få ihop det igen sen, men det är smällar man får ta! Haha!
 
 
Så idag åker jag till stallet, tror att det är ridlektion ganska på en gång. Jag hoppas innerligt att Witezz's steg inte är lika konstigt idag! Efter ridlektionen ska fler hästar tränas, lastbilen ska städas och sjukt mycket grejer ska putsas och packas! Det blir ju två olika tävlingar borta i Eksilstuna, i sammanlagt 3 dagar. Hur ska allt få plats?
 
Bloggen kommer nog att vara mer eller mindre död under helgen, jag ska se vad jag kan hitta på för tidsinställda åt er, och hur många jag hinner skriva. Jag har iallafall inte glömt er!
 
Har ni nå tips på nått ni vill läsa om?

Publicerat den 2013-07-11 - klockan 10:41:46





Hej! Kan du fixa en sån här bild till mig som många har i slutet av sina inlägg, om du fattar ;) Där det står tex. Xoxo Kajsa, eller Kajsa Berg eller något :) maila gärna mig om du skulle vilja glra det, mot att jag länkar din blogg! :)

2013-07-11 » 11:36:27

Din och Witezz's resa, från första gången på hennes rygg till nu :D och sen kan du ha en frågestund <3

2013-07-11 » 13:45:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback