Keep it simple!

Jobb, jobb, jobb. Kan inte fatta att imorgon är nästa sista dagen på mitt sommarjobb. Sista dagen jag behöver åka till stallet sent och komma hemm ännu senare! ÅH så otroligt skönt! 
 

Idag har jag som sagt, jobbat. Intervjuat människor om vad dom vet om kommunen. Ingen vet någonting - bara så att ni vet. Åt lite lunch/tidig middag med Alex efteråt, pizza i mitt hjärta! Och köpte dessutom jätte goda jordgubbar på Ica. Trodde aldrig att dom skulle vara så goda och fräscha som dom var!
Har påbörjat min nästa design, denna gången åt Lovisa. Hon var ha det lite mer stilrent, vilket jag tycker är skönt eftersom att det är jag! Ska dessutom fixa nya "här kan ni följa mig-knappar", vad höll jag på med när jag gjorde dom jag har nu - vad hade jag tagit?
 
 
Om ca 1h bär det av till stallet. Idag ska jag trimma Wtezz på volten. Köra lite bommar med olika avstånd. Bolle ska också ridas på volten idag om jag förstod det hela rätt, så det passar ju utmärkt! Mer får ni veta ikväll!
 
 

Publicerat den 2013-07-09 - klockan 15:49:27





ÅHH Va kul det viste jag inte ;) Hur var han när han var liten och bebis då? har du föresten några bilder från när han var yngre/bebis? ;D

2013-07-09 » 17:26:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback