Nattugglan är i farten

Har setat hela dagen och beskärt bilder, mailat bilder och lagt in bilder i tidsinställda. Just saying; förbered er på många bildinlägg! Har försökt dela av och inte lägga så många bilder i varje, vet själv hur irriterande det är! Ska tänkte ur lite teman på tidsinställda tills imorgon också och sätta mig ner och skriva! Ifall ni har några önskemål eller ideer så vet ni vart ni ska skriva.
 
Har några ideer redan, men problemet med mig och "åsiktsinlägg" är att jag har så otroligt starka åsikter, men väldigt svårt att få ner dom i skrift! 
 
 
Hur som helst så är iallafall bloggen fullproppad med bilder nästkommande vecka, så om inte annat har ni något fint att titta på! Hihi!
 
Söta lilla kalven vars namn jag inte vet eftersom jag inte har lärt mig att skilja på dem, hehe.

Publicerat den 2013-07-18 - klockan 23:40:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback