Oh what a wonderful weekend!

Har haft världens bästa helg full med vad livet har att erbjuda mig! I fredags och lördags var det tävlingar med olika resultat! Vart sistplacerad samt utesluten den ena tävlingen och kom sedan etta dagen efter! Man måste ju variera lite. Söndagen bjöd på 30grader, sol och bad! Lite färg på magen och mycket skratt på stranden! Jordgubbar fick jag dock leva utan eftersom att ingen i Norrtälje tydligen kan ha ett jordgubbsstånd öppet en söndag - kom igen liksom.
 

Idag är det måndag. Allt är jobbigt på en måndag. Att börja jobba igen efter världens najsigaste helg är inget man ser fram emot. Jag hade inte haft något alls emot att bara ligga kvar där nere på stranden även idag. Men sånt är livet på en pinne - sitter fortfarande och suktar efter en sytemkamera och då är det bara att pallra sig hit!
Sitter och funderar på vilket "paket" jag ska köpa sen. Ska jag köpa paketet med 18-55mm objektiv eller paketet med 18-105mm. Det är frågan! 
 
 
Nej, jobbet kallar. Jag ska ner på en snabb intervju på biblioteket innan jag tar lunch - aka. photoshop time! Har ju tagit lite av en paus i mitt designande, det är dags att börja igen! Vi hörs later!

Publicerat den 2013-07-08 - klockan 11:14:49






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback