Same shit but different

Dag 3, sista dagen på ponnylägret är nu avklarad. Oh my god va skönt. Tycker det är jätte roligt med ponnylägrena, speciellt det här där det var så många som redan har varit här förut, plus att det var många här som kunde lite mer, till exempel rida själv så jag slipper leda. haha!
 
 
Imorgon drar jag till Finland tillsammans med Alex! Kusin vitamin och faster min kommer också att vara i Finland den här veckan så det kommer vara fullt hus! Planerar att så fort som möjligt sätta på mig bikini, roffa åt mig handgräsklipparen och bränna lite kalorier samtidigt som jag bränner lite hud! Smart va!
 
Witezz påbörjar sin vila och Anna tar över Preztige och Bolle för en några dagar. Candlelight och Strumpan skulle ocks få gå lite lugnt om jag har fattat det hela rätt och sen får Bolle gå lektion med mig nästa helg! Tills dess ska jag bara slappa, och ja... hjälpa min farmor lite i trädgården.
 
 
Bolle fick komma ut på en tur idag. Idag var faktiskt första dagen vi ökade galoppen. Han har fått otroligt mycket mer frammåtbjudning. Killen som inte visste vad skänklar var får man nu hålla in så han inte racear om! Haha, dessutom bjuder han på många skratt med sin knäppa personlighet.
 
Typical Bolle: "I see a tree down there, lets go and scratch my skin" Inte bryr han sig om att det sitter en ryttare där, livrädd om sina knän. Haha! Måste dock säga att han har blivit jätte mycket bättre på sin egoistiska sida och går faktiskt för det mesta dit jag vill nu! 
 
 
Witezz har gått sitt första ponnyläger och jag måste säga att hon har skött sig strålande! Barnen älskade henne, hon har fått många komplimanger och extra glad vart hon när hon fick vara med på rykttävlingen. Jag och  de yngsta barnet gjorde henne fin och jag passade då på att öva på att knoppa min häst med hennes fula man! Tyckte faktiskt att dom vart helt okej! Eller vad tycker ni?
 
 
 

Publicerat den 2013-07-19 - klockan 23:39:23






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback