This is ridiculous!

Tidigare idag var jag förkyld, det vill säga snorig och nyste hela tiden. Nu har det spårat ut. Min förkylning gick till en helt annan nivå, från endastlite snorig till ont i hela kroppen, jätte öm i tandköttet, det bokstavligen forsar ur näsan och huvudet dunkar. För att inte tala om att jag knappt har hört min röst sedan jag kom hem från jobbet.
 
Usch säger jag bara! Blir jätte rädd. Tänk om jag blur superduper sjuk till tävlingen, det får inte hända!
 
Ska ringa till jobbet imorgon och höra ifall jag kan "jobba hemmifrån". Det vill säga typ börja sammanfatta alla intervjuer och sånt. 
 
 
Men nu vet ni iallafall varför bloggen är en sån väldigt öde plats just nu... Jag är ledsen över det, men jag måste vila! Så ska ta min gigantiska tekopp och sätta mig framför ghost whisperer! Sovgott hörni! 
 
 

Publicerat den 2013-07-04 - klockan 00:36:42





NEEEEEEEJ, DU MÅSTE VARA FRISK IDAG JUUU <3 <3 OCH PÅ FREDAG OCKSÅ!

2013-07-04 » 10:23:54
» Alva

Hej jag och min kompis driver en blogg och skulle gärna vilja att du fixar header osv skulle va jätte snällt! Hör av dig på min kik alvaengstrom!

2013-07-04 » 11:46:38
» Marta

SV: Tack, vad snällt! :D Ska skicka mailet snart :)
Hur lång tid kommer det ta på ett ungefär?

Svar: Allt beror på bilderna och hur avancerad du vill ha den :)
norinjonna.blogg.se

2013-07-04 » 11:48:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback