Today is the day!

Det var en trött, men friskare Jonna som vaknade klockan 07.50 imorse! Efter 3 snoozningar drog Alex upp mig ur sängen. Har tagit 2 alvedon och smörjt in ryggen med iprem-gel. Idag måste jag ta det lugnt ända fram till start.  
 
Tankarna snurrar - Hur ska jag rida, Vad ska jag göra om Witezz gör..., Hur ska jag göra.
Mitt största löfte till mig själv är att ha kul. Inte pressa Witezz, bli arg för att hon inte gör något - då kommer hon aldrig mer vilja tävla med mig. Utan prata lugnande, var lugn själv så kommer allt bli bra!
 
 
Det kommer bli en lång dag med sammanlagt 6h på tävlingsplatsen. Annas start går klockan 15.13, sen startar jag min första start 17 och min andra start 20.40. Som jag sa en lång dag.
Förstår inte hur dom som gjorde startlistorna tänkte när dom sätter Witezz först i sin egna klass, och sist i sin andra. Inte shysst mot Witezz, samtidigt som det kan vara skönt att få varva ner emellan starterna. Witezz kommer dessutom att få hoppa av transporten redan när Anna ska starta. Ska leda runt henne lite så att hon får se på omgivningen och känna in den ordentligt innan start!
 
Det kommer gå bra! Önska mig lycka till!
 
Gamla bilder från vår första dressyr clearround
 
 
 
 
 

Publicerat den 2013-07-05 - klockan 09:26:11





Hej Jonna! Riktigt fin blogg verkar du ha!:D Såg din kommentar på Ponnysanning och undrar om du skulle kunna göra en ny header till mig? Eller till och med en hel design. Kommentera gärna min blogg om du är intresserad. Kram Hanna

2013-07-05 » 09:57:34

Det kommer gå hur bra som helst! Har samma inställning som dig, VI klarar detta Jonna, för VI KAN :*

2013-07-05 » 10:06:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback