Varje dag är den andra lik

Det är verkligen intensiva veckor i stallet nu. Sista ponnylägret startade igår och nog för att det bara var tre barn då två var sjuka, så blir man precis lika trött.

Veckorna här ute är verkligen fullspäckade. Ta den här veckan som exempel: måndag till onsdag är det ponnyläger och torsdag till söndag bär det av till Gotland på dubbeltrav. Ingen rast, ingen ro. Men jag ska inte klaga, jag gillar det jag gör och det ska kräva mycket för att få mig på andra spår!


Jag uppdaterar er mer ikväll, bussen börjar närma sig stallet nu!

Publicerat den 2013-07-30 - klockan 09:29:23





Jättefin blogg ,allt bra ? :)

Va gärna med i veckans blogg !

2013-07-30 » 13:59:47

Sv; Jadå, det är lugnt, bara du länkar mig så får du låna hur många bilder du vill ^^
Oh vad underbart, vill också testa att köra ju :O Kramisar Carro

2013-07-30 » 21:32:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback