10 snabba fakta om Witezz

♥ Det första Witezz gör när jag hoppar av efter en ridtur är att vända sig om och försöker klia sig på mig.
 Witezz rullar sig inte även om hon precis har duschat eller är jätte svettig.
Witezz är en gottegris!
Witezz har myror i benen när jag ska hoppa upp och vägrar stå still från de att jag sätter foten i stigbygeln.
Witezz är svagare på vänster sida. Förmodligen för att jag är högerhänt och sjäv är starkare där.

 Witezz är otroligt fjantig ibland. Ser hon någonting som hon tycker är läskigt så kan det ta lång tid att
   komma förbi. Om man inte vill ta en sväng in i skogen förstås.
Witezz älskar salt. Får hon stå inne i boxen så släpper hon inte saltstenen med tungan. 
 Witezz dricker alltid ur vattenpölar när vi är ute.
♥ Det bästa Witezz vet är när jag tar av henne grimman och kliar/borstar henne i hela ansiktet.
 Witezz namn betyder typ "snabb/snabbhet" på franska
 
 
 

Publicerat den 2013-06-16 - klockan 16:01:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback