If your horse says no, you either asked the wrong question, or asked the question wrong

Fick slutade tidigt idag. Allt vi gjorde i skolan var att äta godis som svenskaläraren bjöd på samt städa våra skåp och lite i klassrummet. Väldigt chilldag måste jag säga eftersom att jag var hemma igen vid 11.
Hade dock hunnit hem ännu tidigare om det inte vore för att smartskaften Jonna hade varit i farten och gett iväg sin hemnyckel till sin pojkvän... Så fick vänta tills mamma kunde komma med en nyckel till mig.
 
Medan har jag varit hemma har jag försökt lära mig photoshop bättre samt gjort en del inställda inlägg åt er etersom att jag inte kommer att ha tillgång till internet under helgen. Än så länge får ni lite gamla bilder som ni absolut inte sett förut, lite personligt och så en läsarfråga. Ska försöka skriva ihop nått mer inlägg ikväll, kanske ett "tycka till" inlägg!
 
Men nu måste jag på 20minuter slänga i mig något att äta innan jag åker till stallet! Vi hörs ikväll!
 
 

Publicerat den 2013-06-12 - klockan 14:28:31






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback