+/-

- Jag bråkade med Alex idag.
  Jag fick höra många saker jag inte ville höra, och det verkar heller inte vara det lättaste att lösa. Trots allt jag
  säger, trots allt jag gör.
- Jag frös som jag-vet-inte-vad i stallet
  Och det påverkade hela mitt humör, som redan var dåligt.
- Jag har inte bloggat på hela dagen.
   Med allt som har hänt de senaste dagarna har jag haft så mycket i huvudet, och bara skjutit undan allt. Bland 
   annat bloggningen.
- Igår hörde en gammal vän av sig till mig, igen.
 
+ Jag red Witezz med Westernsadeln idag.
   Witezz har reagerat lite vid sadling, när jag drar gjorden. Och vi funderar lite på ifall hon kanske har växt ur 
   sadeln. Så idag red jag med westernsadeln, och hon verkar tycka den är bra! Vi ska se om det blir någon 
   förändring. Det kan även vara att hon är känsling pågrund av att hon fäller pälsen just nu. We'll see.
+ Jag slutade tidigt idag.
   Samläraren är bortrest vilken innebar att vi hade håltimme under sista lektionen. Och eftersom att jag endast 
   har 3 lektioner på torsdagar, varav samhällskunskap är den sista, så fick vi sluta vid lunch.
+ Det vart inga schemaändringar för vår klass.
  En hel del klasser har bytt till "period3" schema, men vi fick ha kvar vårat gamla schema.
+ Igår hörde en gammal vän av sig till mig, igen.
  

Follow me @ instagram - Schnailgull
 

Publicerat den 2013-03-07 - klockan 22:47:26





Tur för dig! Vårt schema har ändrats till sämre :( Kämpa på! det som tragglar kommer lösa sig tillslut!

2013-03-08 » 10:29:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback