12 mars och det snöar ute..

Som rubriken säger - usch för snö! Tittade upp från boken under bussturen och förväntade mig samma fina blå himmel som jag lämnade bakom mig i Norrtälje, men icke. Det snöade.. Hur vågar det snöa i mitten av mars?
 
Witezz var jätte duktig idag! Jobbade på så fint i traven och skritten. Jag personligen tycker att det har blivit en otrolig förändring på Witezz de senaste veckorna/veckan. Hon är så mycket gladare och positivare till vad jag ber henne att göra.
Idag satt jag även och funderade på vilket trick jag ska lära in som nästa och tänkte fråga er om hjälp! 
 

Vilket trick blir nästa?

  • Buga
  • Yoga
  • Nicka "ja"
  • Skaka på huvudet "nej"
  • Skäms

Jag testade yoga lite i stallgången och j*klar vad vig Witezz var. haha, eller bara väldigt godissugen..

Jag älskar att trickträna, även om det bara är lätta trick såsom puss och skäms. Det håller mig och witezz sysselsatta med annat än ridning, det stärker vår relation och vi har roligt tillsammans!
 
Har ni lärt era hästar något trick, isåfall vad? Berätta gärna hur ni gjorde! 

Publicerat den 2013-03-12 - klockan 21:11:30





Herregud vilken fin blogg!♥ Jag har tyvärr inte bloglovin men vi kan väl ha ett bloggbyte istället? :)

2013-03-13 » 13:30:46

jag menar länkbyte! :D♥

Svar: Hej! Jag gör tyvärr inte länkbyten :/ Synd!
norinjonna.blogg.se

2013-03-13 » 13:32:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback