Be careful with what you say or what you might. Because once it has left your mouth, you can never take it back

Chacha bloggis! Riktigt dåligt bloggande från mig, och det märks på er. Ni blir mindre aktiva och statestiken sjunker.

Idag var ännu en sådan där måndag som man bara vill spy på. Usch för måndagar! Jag sov hos Alex, och det var väl höjdpunkten för denna dag, sen gick det bara nedåt. Skolan maldes på som vanligt, lektion efter lektion, värst av allt är att vi börjar dagen med 1½timmes naturkunskap, gash vad glad jag är att jag inte valde naturlinjen. Sedan hem, stannade på coop för att köpa yoghurt till frukost och sedan hem till Alex.
Vi har spenderat så mycket tid hemma hos mig nu, vi får ju inte glömma Alex's alldeles underbara familj!

Judoträningen ikväll flöt på bra, vi tränade in ett nytt kast och finslipade gamla. Samt jobbade upp flåset lite. Alex bjöd mig på god pizza idag, och här sitter jag nu. Mätt och belåten, inlindad i ett täcke och skriver till er, mina underbara läsare, i väntan på att Alex ska komma tillbaka från sin kvällspromenad med hundis.
Ska uppdatera designen lite här och där under veckan. Kanske till och med en helt ny design. Vi får se.

Imorgon är det lång dag i skolan och stallet direkt efter det, sedan kanske jag träffar Johanna. 
Nu ska jag krypa upp i sängen och titta på det senaste från ponnyakuten, missade det i söndags, hhehhe.
 
undertiden kan ni ju klicka in på dessa 2 knappar! 
 


Publicerat den 2013-03-11 - klockan 21:20:11






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback