Det här händer i helgen!

Oj vilken sen bloggning, men (!) jag har en jättebra anledning! 
Jag har haft fullt upp med min polle hela dagen ju! Sen har jag fixat lite med min design också. Ni ser kanske vad som är ändrat, om inte - ledråd** Menyn! - Jag är nöjd iallafall, även om det lilla har tagit ca 3 timmar.
 
Idag red vi ut på Witezz, Illuztra och Pärlan. Irrbloss, Candle och Strumpan får vila eftersom att dem ska till Solvalla imorgon. Vi hade jätte trevligt, pratade massor och skrattade ännu mer. Witezz gick super som vanligt och fick därför lite lösa tyglar i slutet av ridturen. Det är otroligt vad hon har utvecklats mycket, och jag med! Jag hoppas bara att det här håller i sig hela sommaren, och på våra tävlingar och träningar!

Imorgon går vi upp tidigt och rider dressyr innan vi åker mot Solvalla, ska bli spännande att se om hon tänker göra som förra gången eller om hon kommer vara som när jag rider ut. Ska dock göra ändring i min utrustning från förra gången, jag ska rida i mitt vanliga dressyrträns och ha westernsadeln även nu! Hon har ju gått bra med de hittills när vi rider ut och så, så jag hoppas det funkar imorgon också!
Det här ska jag träna på imorgon:
- Övergångar och halter
  Att hon håller formen i övergångar och halter, samt gör raka och stadiga övergångar och halter
- Tempoväxlingar
   För att Witezz ska vara uppmärksam på mig.
- Min sits
  Stadig skänkel, stadiga händer, sträcka på mig.
Galoppen
 Jobba igenom henne lite i galoppen, inte så länge men iallafall jobba igenom henne ordentligt!

Sedan åker vi som sagt iväg till Solvalla, det är sista träningstillfället på banan innan min och Strumpans första start och vi har satt på hennes gamla balansering, så vi får se hur hon springer imorgon!
 
Uppdateringen under dagen blir nog sådär, vet inte när jag kommer hem från stallet, men bloggar då! Det vet ni!

Vad tycker ni om menyändringen förresten? Smart/bra/dåligt?
 
 
 

Publicerat den 2013-03-16 - klockan 00:28:00





menyn blev jättefin, men texten i boxen där det står om dig är jättejobbig att läsa :)

svar: och jag nummer 49

Svar: Tack! Ska fixa det! :)
norinjonna.blogg.se

2013-03-16 » 00:42:39

Fin!

2013-03-16 » 02:38:57

Sv. Blev 48 :3
På bloglovin, trevligt att göra affärer xD

2013-03-16 » 10:43:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback