Det här vet ni inte om mig

- Jag har blivit jätte dålig på att prata. Säger ofta fel och blandar ihop ord, säger ord i fel ordning.
- Jag påverkas jätte lätt utav böcker, filmer, tvserier etc.
- Jag kan nog framstå som en väldigt självsäker tjej, speciellt här på bloggen, men egentligen är jag otroligt osäker i mig själv.
- Jag har däremot aldrig haft svårt för att säga ifrån. 
- Jag vill prova nya saker hella tiden, men orkar oftast inte fullfölja det.
- Mitt stora mål med Witezz, utöver tävlingar, är att skapa en bättre och roliga relation mellan oss. Träna på nya trick, ha kul, göra saker som båda tycker är kul.
- Jag har helt ändrat syn på hästhantering efter att ha läst runt om NH.
- Om jag säger en sak, så är det så. 
- Jag har svårt att öppna mig och lite på folk.

Publicerat den 2013-03-11 - klockan 12:38:49





Sv: tack så mycket :) visst, jag följer dig nu och blev nummer 27 :) kram!

2013-03-11 » 19:35:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback